پیام‌های دریافتی ۳۱ خرداد ماه؛

بلاتکلیفی متقاضیان وام فرزندآوری و قطعی آب در بندر ماهشهر 

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۳۱ خرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش
با سلام جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار بود تا تاریخ ۲۰ خرداد منتشر شود، اما تا الان نه تنها منتشر نشده بلکه هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر زمان دقیق انتشار زده نشده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


آلودگی هوا با گاز متان در شهرک صنعتی سلفچگان قم
سلام چندین سال است که با ساخته شدن تعدادی شرکت ذوب فلز در شهرک صنعتی سلفچگان قم و دیگر کارخانجات در کنار روستا‌های اطراف موجب شده تا این منطقه از دود ناشی از کارخانجات آلوده شود و بوی بد آن ساکنان این منطقه را آزار می‌دهد.


درخواست  تسریع در پرداخت وام فرزند آوری
باسلام بنده حدود ۲ ماه است که برای تسهیلات فرزند آوری که به تصویب هیئت دولت هم رسیده اقدام کردم، ولی متاسفانه تا به حال پیامک تعیین شعبه برای من ارسال نشده است. لطفا پیگیری کنید.


درخواست افزایش حقوق سربازان
درباره افزایش حقوق سربازان گزارش تهیه کنید.


قطعی آب در بندر ماهشهر 
بنده ساکن منطقه‌ی فاز ۷ بندر ماهشهر قائم ۱۶ شرقی هستم لطفا اطلاع رسانی به مسئولان سازمان آبفای بندر ماهشهر کنید، چهار روز است که آب قائم ۱۶ شرقی فاز ۷ قطع است. متاسفانه چندین بار به اداره‌ آبفای ماهشهر با ساکنان آن منطقه مراجعه کردیم، ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار